Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.10.25. 22:18 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

Önmagába visszakurtítva eltűnő 4-es metró 2084-re

Kis költői túlzással lassan ott tart ez a gyönyörű projekt, hogy megtérülését tekintve akkor lenne patent, ha most ahol vannak ott megfordulnának és elkezdenék visszatemetni az egészet.

Így akkor a továbbra is természetesen folytatódó töketlenségek és privát pénz kipakolások mellett talán pont maradna még annyi a végére, hogy éppen be lehetne fejezni a rámolást, mint ha mi sem történt volna.

És asszem, hogy minden szempontból akkor járnánk a legjobban.

Mert ha így halad tovább, akkor az eddigi nagyságrendeket és történéseket nézve simán azt lehet prognosztizálni, hogy olyan aránytalan és eszméletlen mértékben drágul tovább méterről méterre az egész, hogy nem csak a környezeti járulékos beruházásokat kell visszavonni egymás után szépen sorban, hanem a vége felé haladva már magukat a konkrét metró alkatrészeket is.

Lesz ahová már állomásépület sem jut, csak szabadtéri parkokból lehet lemenni.

Aztán már mozgólépcső se fér majd bele, medence lejárókon, vagy sima létrán lehet majd lemászni az alagútba, ahol már állomás sincs, csak kicsit tágabbra vett alagútrészen kialakított barlang beszállók lesznek.

Ja, és lent meg persze környezetbarát lóvasút.

Igaz, itt már majd bizonyos mutatók kicsit javítva a helyzeten áttételesen adhatnak hozzá valami pluszt a megtérüléshez, mert az egészséges testmozgásra szoktatás és a sóbarlang terápia hozzájárulnak a társadalmi egészségügyi prevencióhoz, így spórolnak a TB-nek.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr76208319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipikus alibi beruházás pénzlenyúláshoz.
Annyira beleélték magukat, hogy mennyi pénzt tudnak majd lenyúlni, hogy a műszaki-pénzügyi tervezést teljesen elhanyagolták.
A lényeg minnél többe kerüljön a projekt, annál többet lehet majd lecsipegetni, a hatékonyság mellékes.
Mit vársz, Olti Feri a projektfelelős vezérigazgatóhelyettes, már ott vannak a haverok a mézesbödön körül. Aztán majd Feri kidumálja magát, hogy ez nem igy-úgy volt... Jó a dumája az öregnek, a naivak egyből beveszik...

megoldás: magasvasút. Olcsóbb, gyorsabban megépül. Csak ronda. De Bp. is az. Akkor meg kit zavarna?

Demszky Gábor 2007.10.26. 09:36:15

edison 2007.10.26. 06:36:34

nem hanyagolták el a műszaki-pénzügyi tervezést, sőt jó előre elkészítették azt, hiszen az megvolt már ha jól emlékszem 1998-ban. hogy a tervezés és a kivitelezés kezdete között eltelt nyolc év és nem kalkulálták bele, hogy azóta gyakorlatilag minden magváltozott? hát istenem van ilyen. elkúrták.
kicsit olyanok, mint a gyaloggaloppban, mikor a fekete lovagnak levágják mindkét kezét meg az egyik lábát is, és azt mondja erre:
- szúnyogcsípés
Hö, hö, jó dumás projektfelelősöket kéne nekünk közvetíteni a világba mindenhová jó zsékért.

Van itt annyi, hogy az egész bolygó se tudná őket felszívni!:)
Héttörpe,

vigyázzunk azzal a magasvasúttal, ne hamarkodjuk el felelőtlenül, mert ezek akkor meg még a Budapest feletti égboltot is ránk szakítják ha a felszín feletti légrétegekben kezdenek el projektelni, még ha csak pár méter magasban is!!!!!!
süti beállítások módosítása