Kis költői túlzással lassan ott tart ez a gyönyörű projekt, hogy megtérülését tekintve akkor lenne patent, ha most ahol vannak ott megfordulnának és elkezdenék visszatemetni az egészet.
Így akkor a továbbra is természetesen folytatódó töketlenségek és privát pénz kipakolások mellett talán pont maradna még annyi a végére, hogy éppen be lehetne fejezni a rámolást, mint ha mi sem történt volna.
És asszem, hogy minden szempontból akkor járnánk a legjobban.
Mert ha így halad tovább, akkor az eddigi nagyságrendeket és történéseket nézve simán azt lehet prognosztizálni, hogy olyan aránytalan és eszméletlen mértékben drágul tovább méterről méterre az egész, hogy nem csak a környezeti járulékos beruházásokat kell visszavonni egymás után szépen sorban, hanem a vége felé haladva már magukat a konkrét metró alkatrészeket is.
Lesz ahová már állomásépület sem jut, csak szabadtéri parkokból lehet lemenni.
Aztán már mozgólépcső se fér majd bele, medence lejárókon, vagy sima létrán lehet majd lemászni az alagútba, ahol már állomás sincs, csak kicsit tágabbra vett alagútrészen kialakított barlang beszállók lesznek.
Ja, és lent meg persze környezetbarát lóvasút.
Igaz, itt már majd bizonyos mutatók kicsit javítva a helyzeten áttételesen adhatnak hozzá valami pluszt a megtérüléshez, mert az egészséges testmozgásra szoktatás és a sóbarlang terápia hozzájárulnak a társadalmi egészségügyi prevencióhoz, így spórolnak a TB-nek.
Utolsó kommentek