Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.04.14. 21:59 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

critical halál, szemtanúság, koan

 

E mementót kiváltó eseménynek, kerékpár ilyenné alakulásának szemtanúja voltam.

Kocsiba való kászálódás közbeni várakozáskor, valahol még elmélkedve, csak néztem bele az egyenesbe, mikor széles úton autók gabalyodva egymásba bele, csapták szét magukat, és mint akciófilmes üldözésben pörögtek szana-széjjel, becsapódva az út szélén parkolókba, irányíthatatlan, tarolva volna akár mindent ami útjukba akadt, de csak ezt az egy embert, e bringán tekerő valakit.

Olyan gyors volt az egész, hogy még sokáig fel sem fogtam amit láttam, mint ahogy ember se, kinek esélye és lehetősége sem volt arra, hogy szituációból, minek részese már csak tragédiájában lett, kinavigálja magát.

Még csak nem is szokásos autós kontra kerékpáros bunkóság, agresszivitás, figyelmetlenség volt, minek alapja mindössze a beteg és igénytelen magyar közlekedési (meg minden más) kultúra(????) azon működése, mit mindössze az erőviszonyok kalibrálnak be, és nem az előzékenység irányába, meg a mindenhonnan be, illetve itt kiszivárgó feszültségek, meg robbanó elegyeik.

Még csak nem is a kerékpáros partizánkodása.

Critical halál.

Koan.

Egy csendes reggelen a kalifát legszebb álmából zavarja fel izgatott kertésze.

- Mit akarsz? Hajnalok hajnalán, szolga!

- Ó uram! Mikor most a hajnalon metszettem rózsáidat csodálatos kertedben, az egyik lugas mögül elém toppant a halál maga, és égnek emelt kezekkel rémisztett meg. Add nekem leggyorsabb lovadat, azzal elvágtatva estére Bagdadba érek, és ott a tömegben elkeveredve biztosan nem talál meg, és nem tud elvinni engem a halál!

Kalifa odaadja a lovat, kertész balra el Bagdadba, lóhalálában.

Még aznap, később meleg délelőttön, kalifa sétálgat gyönyörű kertjében, és összetalálkozik ő is a halállal, akit rögtön kérdőre is von szolgája ügyében.

- Te halál, miért ijesztgeted Te az én szolgámat?!

- Dicsőséges kalifa, nem rémisztgetem én ugyan a te szolgádat, csak ahogy összetalálkoztam itt vele reggel a csodálatos kertedben, csodálkozásomban égnek emeltem a kezeimet, hogy nekem őt este a zsúfolt Bagdadból kell elvinnem, és ő meg közben még mindig csak itt van!

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9358684

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sic bo real money 2019.03.06. 12:12:50

Swinger (17) - avagy kitört a Nagy Swingerháború - Férfi szemmel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása