Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2008.04.05. 19:44 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

lakberendezés

Én azt szeretem a legjobban, amikor a megismerés útjai teljesen ellentétes irányokból találkoznak össze, ezzel is mutatva, hogy milyen egy mókás dolog valójában a világ nagy és kiismerhetetlen működése.

Van egy bank, aminek zsírparaszt ostoba reklámcsaládja, mostanság a jelzáloghitel kolosszális lehetőségeit a saját nyelvére lefordítva, a Halászbástyát méricskéli magának, hogy hová is tenné majd a nappalit a házimozinak, meg az egészre rá hozzá a parabola-antennát.

Ez az irány magában egy külön misét megérne, hogy mekkora nagy királyság az, hogy az ostoba parasztokon röhögünk, hogy milyen ostoba parasztok, hogy aztán ettől lökdösve kezdjünk erősen érdeklődni az adósrabszolgaság ezen intézményben megvalósított intézménye után.

Biztos megvan a tudománya.

Erről nekem rögtön Miki bá' örökérvényűje ugrott be, aminél szerintem semmi nem tudta jobban mutatni, hogy itt mi is történt rendszerváltás címén minden téren.

És abban is a két főszereplő hidas arénájánek levezetése, mikor már beszikkadva, mellékesen beszélgetnek arról, hogy Kapa megvette az egész várat, és hogy akkor onnan ki kéne baszni a kiállítást ami éppen van benne, meg kiütni a falakat az amerikai konyhának.



2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr32412766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mámeg ez mi?

Bocs, de zsúfolt a programom, de ezt a filmet meg kell néznem!?))

Segíts!

Cím, akármi, egyebek...

Előre is köszönöm!

w.
Szia!

Hát kelleni nem kell, mit ahogy semmit sem kell, de azért érdemes!:))

Legalább is szerintem.

De hát én ugye nem vagyok mértékadó vízmérték.

A film szerintem ritkán születő telitalálat, végtelen és hihetetlen szabadság, humor, amit csak ennyi idős korban lehet legyártani, ilyen öregen, mikor már vesztenivaló semmi.

Ha bármit kéne választanom, hogy majd sok-sok év múlva (vagy akár már most is) az ufóknak vizionáljam, hogy mi a halál is volt itt rendszerváltás címén, meg annak a környékén, úgy általában mindenhol, kívül-belül, lelkekben, stb., akkor csak is ezt az oktatófilmet fűzném be.

Jancsó Miklós: Nekem lámpást adott az Úr kezembe Pesten
süti beállítások módosítása