Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.10.18. 22:00 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

Gumipitypang morzsák a marx téri bisztróból, avagy hogyan zúzzunk pozdorjalemezt pozdorjává?

Mert állandóan rohan az ember.

Mondjuk én nem, csak konkrétan beleszarok mindenbe. Ez eredményét tekintve ugyan az.

Annyi minden van ami érdekes és hangulat.

Ha már valamennyit is talál, akkor az jó.

Félreteszi, hogy majd egyszer az egészet, vagy legalább többet, valamennyit elmélyed benne.

De az is lehet, hogy pontosan az van, hogy nincs is annyi sok egyáltalán az érdekesből és hangulatból.

Sőt, alig, vagy inkább szinte semennyi.

És azért rohan tovább, hogy hátha még valahol talál míg el nem fogy.

És azért teszi félre ami már megvan, hogy jó érzéssel a zsebében kereshessen, és majd egyszer mélyüljön valamennyire el a már megtaláltban.

Most jövök rá, hogy úgy vagyok mint Könyvtáros testvér.

Figyelek a fídbekekre, csak míg ő hosszabbra veszi magát mert jó, én rövidebbre és tagoltabbra, mert én meg nem vagyok az.

Ennek jegyében a fentebbi nyolc mondatot - ebben nincs benne Könyvtáros testvérre való átkötéses utalásom kettője - először mindössze kettőben írtam le.

Aztán rájöttem - ezért volt Könyvtáros testvér utalásos átkötésem, ami nem számított bele a maga kettőjével az említett nyolcba, amiből a végén kettő lett -, hogy habár állítólag - és talán ezért érthetetlen az egész ügy - sokféle szót használok, de még sem tudok fogalmazni.

Na most sem, hogy tagoltabban teszem ugyan ezt, csak így kevésbé idegesítően derül ki ez a napnál is világosabb tény.

Mondjuk nem is mondtam soha, hogy tudok, meg nem is azért írok ide, meg eleve nem is erről szól szerintem a blog, de ez most mindegy, mert más téma, amiről egyszer majd írok, természetesen sokféle szóval, de nem jól fogalmazva.

A lényeg viszont az, amivel az elején kezdtem, azzal a bizonyos nyolc mondattal, ami amúgy kettő volt csak először, csak mint azt a Könyvtáros testvéres utalásos átkötésemben írtam, jól szétszedegettem, hogy ne legyen annyira idegesítő a fogalmazni nem tudásom, hogy valahogy végre végigfutottam Gumipitypang blogját.

Sokat olvasnom nem kellett sajnos, hogy nem élvezhettem hosszabban, szerencsére, hogy így legalább megtettem.

Ajánlom mindenkinek, nekem nagyon bejött, remekül szórakoztam, és tényleg találtam egy olyan egyedi hangulatot, amiért a blogokban való turkászást megkedveltem.

Kár, hogy én kevés vagyok, hogy ezt megfogalmazzam, de amúgy is felesleges, oda kell menni, azt elolvasni.

Ha bejön, akkor felesleges bármit is mondani.

Ha nem, akkor is.

Talán arról lehetne, ha bejön, csak kurvára másért mint nekem.

Könyvtáros testvér kéne ide, hogy ahogy könyvekről tolja a konkrétat, úgy talán egy blogról is.

Na, lényeg, hogy atom a cucc.

Az én kedvencem ez.

Ja, meg ez a mondat:

Ma későn és boldogtalanul keltem fel, mert későn és boldogan feküdtem le.

Amúgy pár nap (3) eltéréssel kezdtünk el firkálni blogot.

Érdekes.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr59200707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mi ez az önköldöknézegetés, nem történt ma semmi?
Már hogy ne történt volna?!
Pont arról karistoltam, hogy tényleg olyan blogot olvasgattam, ami jól esett.

A többi meg csak közbe eső bohóckodás, valahogy úgy jött, hogy ezzel szórakozgattam.

Olcsó játék hülye gyereknek.:)
süti beállítások módosítása