Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2009.07.24. 11:42 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

arabs szürke

Van egy olyan hülye szokásom, ami ráadásul még teljesen felesleges is, ami igaz fordítva is, hogy teljesen felesleges egy szokás, ezért jó nagy hülyeség.

Ha Krúdy cuccot olvasgatok, akkor nézegetem mellé a Budapesti Krúdy-kalauzt is, és kideriválom belőle a helyszíneket és azok történeteit, ami szokott lenni fordítva is, hogy böngészgetem a kalauzt, hogy milyen egy város is volt ez, aztán a helyekhez olvasom hozzá a cuccokat.

Mondtam én már az elején, hogy hülye egy szokás.

Ami ráadásul még felesleges is.

Ennél nagyobb birkaság már csak az lenne, hogy ezeket a neves pontokat elpakolva és lefagyazstva magamban, mikor pont arra járnék valamelyik felé, akkor még le is fényképezném a helyüket, belefűzve azokat is ezekbe a lenyomatokba.

Szal majd annak is eljön még az ideje.

 


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr941264778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

már régóta itt sejlik a levegőben, hogy szindbád újra köztünk van, én boldog vagyok, uram
ó, igen!

menteni a múltat, keresztezni a jelennel, hogy legyen majd nekünk jövőnk, mi másnak, akkoron, majd a jelen lesz.
süti beállítások módosítása