Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.11.06. 23:00 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

rezandras.lap.hu

Böngészgettem blogom hivatkozóit, jó játék, nem véletlen szereti annyira Piroska és Farkas országos virtuálcimbim is.

Azt most hagynám, hogy gummimaci és mindenféle variációi az élen vannak, mindig, sőt, szerintem már örökké.

Erre kell keresőmarketinget durrantani mint disznó.

Habár azt sem tudom, hogy mi is az a keresőmarketing.

Ja bocs, most jövök rá, hogy az nem is hivatkozás az a kaucsukmedve, hanem keresőkifejezés!

Mindegy az is tanulságos.

Na szal azokat, a keresőkifejezéseket szereti böngészni Piroska, de azért remélem a hivatkozókat is, mert én most arról beszélnék.

Ami meglepet, hogy volt ilyen: rezandras.lap.hu!

Na ez érdekes, hogy eleve ilyen, aztán meg még, hogy onnan ide, tehát akkor én ott valahol!

Megnéztem.

Össze vannak gyűjtve ott blogok is, amikben szerepel, így kerültem oda én is.

Pedig nem is róla értekeztem, csak azt jegyeztem meg egy film kapcsán, hogy mivel filmesztétikailag nem vagyok egy Rézandrás - mint ahogy külpolitikailag sem egy Aczélendre -, ezért tartozkódnék is a konkrét filmfeltárástól, csak hagyatkoznék az ajánlásra sima tetszés alapján.

Vagy ezzel még is csak nyilatkoztam róla a látszat ellenére?

Igen, hiszen tényleg azért nem próbálkozok ilyennel, mert még véletlenül és messziről sem vagyok olyan aki jól tudná ezt, mint Ő.

Tehát áttételesen kifejeztem a tiszteletemet és elismerésemet, ami valóbban úgy is van.

De a lényeg, hogy most már innen is van egy hivatkozás oda.

Tényleg, acelendre.lap.hu van?

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr49220826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én is megnézegetem a hivatkozókat és a keresőkifejezésekettö is. Jó móka. Rám a színhaz.hu hivatkozott egy ideig, a rosseb tudja, miért. Lusta voltam alaposan utánanézni.
Ja, erre kéne valami hipertechnika, mert elég gány meló, ha ki akarod szöszögni, hogy az adott hely melyik részéről is nyunnyogtak téged!

Sőt, egyenesen reménytelen.

Hacsak nem ilyen konkrétban vagy kipakolva.
Bcyke! A hátamon pörögve kacagok!!:-)))
"Erre kell keresőmarketinget durrantani mint disznó" :-)))
Köszönöm a kedves hivatkozást:-)
süti beállítások módosítása