Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.07.14. 12:10 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

a falka

Képen látható vicces kinézetű "fickók" (2 nőstény, 1 hím) gyülekezete bcyke privát törpe kaméleon falkája.

Bővebben majd egy kaméleonos poszt keretében.

Róluk most csak annyi, hogy igazi vérkaméleonok bonsai formátumban, tehát képen látható méretezésükben nem csak még növekedésük első szakaszaiban élvezik a terráriumi életet, hanem nekik már ez a teljesen kifejlett méretű állapotuk, ez a brutális 4-5 cm.

 

15 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr13117901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óóóóó!!!
Egyetlenegy pici hibájukat vagyok kénytelen látni, hogy nincs a farkuk végén kunkori, de annyira fantasztikusak, hogy ettől rögötn el is tekintenék...
Nekem is kell ilyen!!!
Szoktak vetélkedni egymással lassítottfelvételszerűen?
Nagy "nagy" fazonok!!!!!!
És hármasban éldegélnek, békésen?

ja ez talán az egyetlen kameszfaj, ami "tömegesen" is tartható, a többi csak egymagában. Kaméleon harcias állat, persze nem torokharapós, de agyonstresszeli riválisát.
mivel nem hosszú a farkuk ezért nem tudják feltekerni kakaóscsigának.
úgy néznek ki, mint mikor régebben a játék műanyagállatkákat kipakoltam az asztalra. a zöld a piromán?
Ja, kb. tényleg teljesen úgy is vette ki magát, mikor fotózásra felstokiztam őket.:))

Csak ők elemesek, mert mozognak, sőt, mikor megfogod őket zizegve remegnek mint a villanyberetva!:))

Gyufa olyan méretarányérzékeltetősnek.
Mindenesetre kölök elől erősen takarom, elég ha csak én vágyakozom utánuk...
Irtó helyesek.
Filléres egy "játék".

Kicsi helyen elfér.

30X20X40 terkó hátterezve 6000 HUF (Ha csak sima, az is jó, az még olcsóbb).

Állat 4-5000 HUF börzéken (de kereskedésekben sem több sokkal)
Még ennyi sem kell belőle, 1 is teljesen jól elvan, kamesz nem társas lény.

Egy foglalat és egy sima 25-ösz izzó.
Ha nagyon jót akarsz, akkor UV napoztatós, az 2000 HUF.

Ennyi.

Naponta egyszer-kétszer bespriccelsz vizet.
Két-három naponta bezsórsz kis tücsköket (10 Ft/db) párat, de ha kerted van lehet bármi más megfelelő máéretű bogarat, ilyesmiket.
Édesegy bcykém, nem a péz fog vissza.
Énnekem már bővesen jutott az istápolnivalóból, bár tudom, hogy ezeket feltehetőleg nem kell sétálni vinni, de az energiáim végesek, s nem keveset maga az említett gyermek igényel, aki egy ideig baromi lelkes lenne, aztán legeltethetném-tücsközhetném-bogarazhatnám kicsi forgósszeműeket én.
Ami megint csak nem lenne nagy baj, mert nagyon csípem őket. Csakhát itt a többi is, akik szintén igénylik...
Gondoltam, hogy nem zsé kérdés, HUF árakat csak olyan tájékoztató ismeretterjesztés jelleggel nyestem be.

Amúgy meg még ha kiskorú rá is un, akkor sincs semmi gondod, mert tényleg szinte nulla a rájuk fordítandó idő.

Főleg ha a középső kicsit választod, mert az nem akkor benga mint a többi, csak eleve fele akkora, úgy hogy nem borogatja fel a bútorokat a lakásban, ha kitör a terkóból!
Ja, ezek mozognak is???

Az már akkora lehet, hogy megfogni is félnék, nehogy széjjeltörjön még nekem a végén.

Egészen csuda egy lények, de lécci ne csináld a kedvet hozzá, nekem amúgy sem kell sok, hogy meginduljak a lejtőn...
Tonképp már meg is indultam.
Zsírkirályosak a kiscsávóid bcyke! Még a végén kedvet kapok... :)
Namost eddig én is elnyomtam magamban az kamesz utáni indulatot, de hát most má megint feltört.
Azt hiszem lassan elkezdem győzködni az uramat....
:-)))
A középső albenga kamesz is felnőtt egyed?
Hol a forrás? Jaj nekem.... :-)
Hali laelia!

Kapj is kedvet! Nagyon csúcs arcok! Van egy nagy kamesz úgy magában, az is királyság!
Meg vannak ezek a kicsik többen, ez is királyság, külön világ, nem gondoltam volna én sem, hogy ekkora arcok, főleg hogy tarthatók együtt, és így brigádban még érdekeebben veszik ki magukat.

meg az, hogy tényleg egy mini terkóban az asztal sarkán elvannak!

Ja, és akkora vadászok, hogy a nagyok elbújhatnak mellettük!
Hali Macka!

Nem a középső még növésben van, és akkora nagy bitang egy bornyú lesz belőle mint amekkorák a nagyobbak!:))

Ilyen törpék többnyire a \"hüllős\" profilu kereskedésekben vannak. Mondjuk ahol én vettem az pont nem az, de ember bevásárolt nagyobb tételt, de már el is fogytak neki, voltak vagy 70-en!:)

Vagy ősszel lesz megint börze, ott érdemes nézni, szoktak lenni mindig, meg ócsóbért is.

Üzletek:

www.leguan.hu/hu/bemutatkozas.php

kisteki.andocsi.hu/

trionyx.uw.hu/index.html


Kameszos lapok, tenyésztők:

users.ufok.hu/kameleon/

gportal.hu/portal/chameleonnursery/

www.chameleon.hu/

Te bcyke pajti! Én mindíg azt hittem, hogy a kamesz valami leguánszerű hatalmas gyík, node a minap birtam egyet látni, illetve csak keresgettem egy fagyisdobozban oszt ott lapult őkelme. Megtetszett, csak elriasztott hogy macerás a tartása. Merhogy valami speckó terkó kell neki. Bár az ember azt mondta, csak az a lényeg, hogy vizet ihasson.
A Beoban láttam, meg az ajtón egy kiírást, hogy valami embernek gondolt agyatlan barom kitette a kameszát a barackfára, oszt mikor visszanyomult órk múltán már hült helye volt és most mindenhol keresi a 16. kerületben.
süti beállítások módosítása