Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.07.02. 20:50 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

mellébeszélést nem tűrő családi állapot fokmérő

Ez, hogy van ez????

Mert, hogy csak úgy a közösbe be egy darabunkat nem nagyon dobjuk akárkinek, az hát természetesen érthető.

De hogy saját hozzátartozónknak sem?????

Akkor lehetnek itt szép kis családi állapotok ebben a légtérben benne.

Ezzel a szomorú eshetőséggel mellébeszélést nem tűrő módon foklemérve.

Vagy ez akkor hogyan van ez itten ez?

Miért vajon?

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr83110332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mintha nem aktuálpilitikai helyzet lenne itten boncolva.
Úgyhogy inkább csak lapulok a fűben.
Szerintem Te valamit, valahol, valahová nagyon kibeszélnél magadból, dolgokra amit nem bírol teljesen érthetően együttérzéses teherlevételt igényelnél szervezeti működésileg.

Találd meg a csatornát!
Nyavalyát, bcyke. Ebből hogy következtettél ilyenre?
Én meg pont fordítva gondoltam, fentiekből kiindulgatva :)
Én meg már meséltem, hogy barátunknak várnia kellett idegen vesére, és szerencsére egy évvel ezelőtt kapott is.....
Nagyon nehéz kérdés ez ám Bcyke!!!!!
Mi a nehéz?

Az, hogy kölyködnek, apádnak, anyádnak, testvérednek és annak akivel egy asztalnál eszel és egy ágyban fekszel, a párodnak?

Mert nagyjából ez a család.

Amin belül van ez a kurva kis szám.

Ez nehéz?
Bocsánat, mostanában, úgy tűnik, úgy dumálok bele dolgokba, hogy nem vagyok képben.
Visszavonultam.

És sünileg sajnálkozom :(((
süti beállítások módosítása