Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.04.19. 14:02 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

jó hely

jó hely

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2060786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hogy itten már miminden van!!Komplett szolgáltatás, még az ágyból sem kellett felkelnem, hogy lássam, milyen idő van...
Bár a "kijelölt szöveg helye"-t nem értem... :o)))
ammég reszelésalatti kísérletezés állapotában lévő állapot:))))
Nem vagyok tértképileg!

Majd kiforrok!:D
Már ezt hogyan érted, hogy nem vagyol térképileg és majd kiforrl?
A jelölhetnékem, de regisztráltam, tehát probléma tudott!:))
? te lehet, hogy én belassultam mint malacka szembeszélben, de még mindig nem vágom, hogy mit is akarol mondani!:)
Nincs fönt a térképen, amit jelölni szeretnék!
Beregisztráltam, jeleztem a problémát, dolgoznak rajta!
Remélem elég lassan mondtam!:D
Ja, ja, most már öreg harcsa is megértem, de hát mit vársz tőlem, láthattad képeimet, hogy milyen értelmetlen fejhússal pihengetek a lemaradott környezetemben!:)))
De azé még mindig van kis kérdőjel abban az értelmetlenül hanyattvágott fejembe!:))
Ha nincsen hely azon még rajta fönt a térképen, akkor reg után Te vagy pont aki ha akarod, akkor oda felteheted! Vagy nem? Én már kettőt is nyestéztem!
Vagy a hely, ahová bejelölnéd, földrajzilag nem része még a térképnek, mondjuk Nyizsnijnovogorod, és ilyesféle tágítgatásán reszelnek?
süti beállítások módosítása