Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.04.19. 12:24 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

akció

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9260752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.04.19. 15:29:18

jó, jó! de hol?

és egy vásárló csak egy kupont válthat be?

és ha több kupont nyesek ki a monitorból, akkor azokat összevonhatom?

és egyéb kedvezményeket is igénybevehetek mellé?

és, és, és.....?
Olvasd el figyelmesen!!!!:)))

"vehet", mindössze ennyi van!!!!!:)))

Ezen belül a Te szabadságod már, hogy mit kombinálsz ki saját magadnak, sőt még az is, hogy hol!:))))

anyámlánya 2007.04.19. 16:08:52

hát akkor éjjen a totalista személyes szabadság!

végre egy cucc, mit bárhol, és bármikor beválthatok!

én se vesztettem el ám a humoromat!!

:-))))
Ez remek!

Kivágtam én, csak elfelejtettem kinyitni az ablakot!

w.
süti beállítások módosítása