Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.04.07. 00:13 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

malacka

Na kb. az ilyen történéseknek van igazán hírértéke számomra, amik jó kis mosolyokat lopnak rá az arcomra!

Mit nekem itt elkúrás, zavargás, konvergencia, egészségügyi reform, meg az összes ilyen valójában nem túl nagyon lényeges hülyeségek!

Mikor valakinek kicsit kinövi a nem éppen biotóp lakótelepi környezetéből magát a malackája, aki amúgy teljesen jól, otthon érzi ott magát, jó pofán belakva környezetét!

Na ez már valami!

Ez a malacka úgy ahogy van oltári nagy arc!

Gratula gazdinak is, hogy ezzel a Roncsfilm efekttel hozzájárult a kínai-magyar örök barátsághoz a disznó évében!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9755593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annyira jó mindenféle postokra jöttem haza, hogy csak na!!!
Ilyet!!! Mint a mesében. Nagyban is tetszik, de kicsi disznócska?!?!!! Tündérhelyes.
Jó, hogy találsz ilyeneket, mosolygatni. :o))
Ez kicsi?!:)
Eredetileg indult kicsinek, ha a pontos fajta nem csúszik félre valahol!:)
Az a fajta malacka, amit tag is gondolta, hogy vett, ami lakótelepi lakásra van kalibrálva, az úgy nagyjából 10 kiló körül megáll, oszt az még talán tényleg jó pofa kecójószág.
De ez malacka most dobja a fél mázsát, ami ha lakásban csörtet mint vadonban, akkor már elég combos egy jelenség!:))
De kicsiben tényleg atom arc, láttam már élőben és berosáltam, mert nem egy lomha darab, hanem tiszta zizegés az egész, és ráadásul a malac állítólag egy tök értelmes biorobot.
Jajmán, a képen lévő kicsi malac, te kis te!! Hát elolvastam én, s látom, hogy baromnagydisznó lett belőle!! De kicsi malac párnán fekve zabálnivaló. Akarom mondani csuda heles.
Ilyenformát dajkálgattam én is, ha nagy kertem lenne, szamár mellé (mai szintén lenne) beszereznék disznócskát feltétlen.
Akkor ettől a fojtonos zizegésétől behalnál!
Még álmában is nyomja, látszik rajta, hogy alvó álapotában is folyton rohangál ott belül, és így rángatódzik ott kívülről nézve!:))
Kutyák is szoktak alva szaladni, meg kaffogni is, ha valami nagy izgalomságot álmodnak.Nagyon vicces.
süti beállítások módosítása