Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.04.05. 00:23 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

virágegyetem

Én lenni nagy Virágegyetem fan!

És nem is csak azért, mert fényévekre van a selyempapíros szocszálszegfűtől, meg az emeltebb szintű, de gyakorlatilag ugyan úgy működő celofános virágcsokor kiszerelésektől.

Hanem mert itt még ennél a kommersznél fényévekre levőktől is több van.

Hangulat.

A bótba benne, ami nekem nagyon jön be.

Meg ebben még benne az a hihetetlen szemgyönyörködtetés, ahogy gondolkodnak erről a növényzeti szépalkotásról.

Komoly művészet.

Szerintem.

 

 

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2054776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bcyke, hogy te miket tanálsz!! Ezek tényleg szépségesek.
Mindenki olyanokat "talál", amikre mélyített nyitott szemmel és lelkülettel törekszik!:)
Látod, Te is megtaláltad, és ezt nem annak köszönheted, hogy én megtaláltam, hanem annak, hogy Te megtaláltál engem, aki mellesleg tudott erről.
Ez a látszólagos esetlegesség történés irány az élet egyik legérdekesebb dolga, meg benne ebben a blogjátékban is.
Hogy a lelkületedből adódó érdeklődésed merre, kikhez vezet, ahol milyen dolgokat találsz mik megint csak valamerre visznek tovább amerre szeretsz menni, meg sőt tán még cizellálnak is arra felé, meg adnak hasonló új irányokat, sőt még talán teljesen másokat is.
Te beleszagolol Piros cuccába ki nekem országos virtuális cimborám, így rádtalálokm én ott és beleszagolok a Tiedébe, amiért Te az enyimbe, és találol itt szép virágokat, én meg ott jó kis leveseket és fánkokat.:)
Gyanús voltál ezidáig is. Dehogy virágokhoz is van vonzódásod....tetszik ez nekem.
Nekem mindenhez ami legyárt valamit amitől bármilyen téren kellemesebben érezhetjük magunkat a világ bőrében a sima jól működő funkcionalitáson túl is!:))
Mondtam már, hogy féltékeny típus vagyok? De abba a halmazba tartozom, akik marha féltékenyek ám, de nem látszik rajtuk, mert úgy csinálnak, mintha nem is, közben meg de, de nem mondják. Úgyhogy most sem szólok...:-))))))))))))))))

Egyébként, meg én is imádom, és pont vetődtem már arra régebben, amikor még az a mézestejeslelőhely volt a kedvencem, mi az említett virágköltemények tövében leledzik, vagy fordítva. Gyönyörű, és pont nekem is bejövős a stílusa a belsőnek is (bontott tégla, öreg bútorok, kopott kaspók, stb.) A baja csak az, hogy marha drága!!
Azért, addig sóhajtoztam a kirakatban innen, meg onnan is, hogy pár hónappal ezelőtt kaptam két csodás kaspót levendulával beültetve. Gyönyrű!!!!
Kár, hogy nem vagyok virágkötő!!!

És még valami nagyon fontos!!! Olyan szép a blogod már, meg szövevényes-kattingatós-érdekes!!! Gyönyörű lett a kacatvilág alatti dísz is, meg teccik nekem a kivanjelenlegnálad számlálgatósod is (lehet, hogy ezt küldted el, de még nem volt érkezésem megnézni??-ciki).

Meg még az is van, hogy olyan okosságokat írsz, és kevés ilyet, amit a kevesebb agytekervényes virtuális barinőd is megért vagy legalábbis hozzá mer szólni:-))))Na puszi!
Maragy má Piros!

Bárkinek akinek kettő füle között van a feje, az ugyan olyan ember, és ha jó szándék, kíváncsidág és igyekezet vezeti, akkor bármihez hozzá szólhat!
Amiket firkálok, azok nem agytekervényesek, az sokkal feljebb van nálam, csak egyszerűen hülyén írkálom össze őket, mert fogalmazási diszlexiában szenvedek!:))
Ha Te is bármit hozzá szólol, akkor az is nagyon hasznos, mert az a Te szemszögedből világít bele és lendít rajta!
Ja, átküldtem az online ottlevőket mutogató cucc lelőhelyét, meg a kommentbox-ét is, ami ott van oldal, és rapid, meg mindentől függetlenül lehet írkálni benne üzeneteket.
Habár lehet valamivel kapcsolatban, meg lassan is!:)
Tedd be Te is magadhoz, hidd el nekem, a zemedoboz birkózás 30%-a!
Na szia!!!! Légyszi küldd el nekem a blogos mail címemre is (amit ott találol ugye), mert akkor itthon tudok vele szöszögni!!! Mer' egy arany pofa vagy!:-) Köszönöm!!!! Oldalhajtásos rügykezdemény:-)
Visszavonulok kertembe, mielőtt ez a Piroska virtuálé kinyír :o))

Ottan fogok csendeskén irigykedni pipi blogkinézés miatt...
Jaj már, ne legyél mán félős!!!
Ne aggódj cseresznye, piros mindent ad tovább örömmel amiből jól kigyúrja magát!

A nehezét hagyd nyugodtan rá!:))
nagyon köszönjük elismerő szavait. igyekszünk a hasonlóan gondolkozóknak(és persze másoknak is) minél több örömet szerezni ha betérnek hozzánk.

őszinte köszönet

virágegyetem csapat
Hali Virágegyetem Csapat!

Nincs mit köszönnötök, amit "legyártotok", azzal annyi szépet és érdekeset "nyomtok" bele a légtérbe, hogy egálba vagyunk bőven!:))
Ez ennek a 2.0 játéknak az egyik lényege, legalább is szerintem, hogy impulzusok a tartalmakat a közbe betolóktól jönnek és mennek, mindenfélékről miket ők magukból kikivánkozóknak tartanak, és a kapcsolódó hasonlóságok mentén jönnek létre jó kis áramlatok, amikbe ha beleérezve úszol velük el, akkor még több sok olyat szipkázhatol össze belőle, mi neked kellemes lehet.
Én is így próbálok terjedni, és én is így pakolom fel az észrevételeimet.
Ha minden nap a Tőletek vagy egy sarokra lévő melómba szambázok be, és ott így Ti már évek óta folytonosan egy nagyon kellemes hangulati impulzust nyomtok belém mint kis drogot, akkor ez számomra van annyira lényeges, hogy úgy gondoljam, ezt tudhatná más is.
Szerintem egy élettér az ilyen dolgoktól lakható és élhető igazán, a bármilyen témában valami egyedi, már városképi elemmé válóakat alakítóktól.
És a másik meg itt a virtuális térben, amit csipázok, a véletlen, az esetlegeség még szembetünőbb előfordulása és szerepe!
Hogy Ti, egyszer csak beleakadtok abba, mint egybe, amit én írtam itt rólatok!
Hát hogyan?
Ez tényleg érdekelne, már csak érdekességből is!:)))
süti beállítások módosítása