Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.02.15. 00:17 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

No1. nagyon valós kis magyar terrorfenyeget(ő)z)és

Na, ha Pista bá - gondolom drámaírói munkássága részeként - rötyög a siralmas és komoly szituációban, akkor én meg nagyon valós terror fenyegetek egy sort.

Ja, és szólok előre, hogy semmire nem fogok emlékezni ha majd jól kinyomoznak, mert hazafelé valami csoportosulásból fehér cukorkákat nyomtak a kezembe ismeretlenek, amiktől annyira magamon kívül kerültem tudatilag módosulva, hogy teljesen leittam magamat hirtelen, és olyan részeg vagyok beszedálva, hogy azt sem tudom, hogy most éppen mit is csinálok, nem, hogy még majd akkor!

De, hogy ha meg ilyen szar állapotban vagyok, akkor miért pont éppen valós terror fenyegetek, és nem fetrengek meg hányok, vagy csinálok valami hasonlót, mint ilyen állapotban adekvát ittas és szedált cselekvések, na azt szerintem még józanul sem tudnám nagyon megmagyarázni akkor, nem, hogy még most.

Mind földrajzilag, mind formátumban, mind célcsoport vertikumban, mind pedig a kilátásba helyezett attack kegyetlenségében új dimenziókat nyitok én itt mostan a magyar valós terrorfenyegetettség történetében!

Mint (részeg) disznó - vagy mint gummimaci/gumimaci Holly Dollyt - lószolom be az illuminált agglomerációs Szalacsi Tell Vilmos kollégát, alias a Sándort, aki ugye ismerte a Malvint!

Vecsés és az USA után én most innen Pestről, de az Al-Dzsazírán keresztül bemutatva (de nagyon bemutatva!) juttatom célba vissza megint ide Magyarországra a valós terrorfenyegetésemet, ami nem videó, hanem post, de csak mert nincs a kamerámban optikai képstabilizátor, és így nagyon erősen ittasan és beszedálva nem igen jól birkóznék meg a jelen idejű erős kézremegésemmel és imbolygásommal az igazán jó minőségű vizuális nagyon valós terrorfenyegetetésem előállításával.

És erre még az sem megoldás, hogy a kamerát letámasztom, és úgy állok elibé nagyon valós terror fenyegetni, mert a fehér cukorkáktól és az alkoholtól bennem sem működik, az amúgy bennem legalább lévő biomechanikus teststabilizátor.

Így hát gyakorlatilag ugyan ott vagyok!

És még bűntársam sincs.

Meg amúgy még kamerám sem.

Mindegy, a billentyűkkel meg csak elpötyögök.

Az legalább asszem van.

Szal a lényeg, hogy az egész nagy büdös politikai elitet, azt az egész nagy combos közéletet én itt most nagyon be valós terror fenyegetem!

Úgy ahogyan van, globálisan, az összes oldalt!

Mindenkit!

GRRRRRRRR!

És én még csak a nyílvesszeimet sem számolgatom mint jómunkásember, mert én még annál is brutálisabb egy valós terrorfenyegető vagyok, simán csak rájuk olvasok, hogy az otthonaikban a fogkrémes tubusaik titokzatosan beszáradjanak, és az energiatakarékos villanykörtéik meg még megmagyarázhatatlanabbul kicsavarodjanak a foglalataikból!

És akkor ezzel még én voltam a legkomolyabb, legkonkrétabb, legveszélyesebb és legvalósabb terror fenyegető kis hazánkban ebben az egész purpárléban!

Na jó, nem a legviccesebb, de hát ez van!

Ennyit tudok.

De legalább nem is a legnevetségesebb, meg nem is a legsiralmasabb.

Úgy hogy mozdulhat rám az egész magyar sajtó az egész yarddal együtt!

Használhat magának mindenki a saját céljaira!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr9636718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása