Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.03.26. 23:44 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

súlyos vicces mágus

Gyurcsók prof. sehol nincs, le lett lépve mint disznó.

Természetesen a lószolás a szokásos helyszínen, a Budapest Televízió varázslatos világában történt, ami már magában véve is igen komoly parajelenség.

Tihanyi nevezetű mágus, aki több mint egészség, lazább, ember közelibb figura, közvetlenebb aura, csakra, és mindenféle tisztító, energetizáló jelenség, mint a hozzá képest begyógyult Gyurcsók mester.

És nagyobb gyíkkirály is.

Szigorúan hatvan feletti nő betelefonáló célcsoporttal pillanatok alatt találja meg a közös hangot, laza, feszültség oldó poénokkal.

És ezek itt most szó szoros értelembe vett szó szerinti idézetek!!!!!

- Jó estét, Margó vagyok.

- Milyen Margó? Az ami úgy a füzet szélén van?

Laza mosoly, tetszik magának saját maga.

- Jó estét, Erzsébetnek hívnak.

- És hol lakik, Erzsébeten?

Laza mosoly, tetszik magának saját maga.

- Miben segíthetek, miért hívott?

- Az energia szintemre lennék kíváncsi.

- Gondoltam, hogy nem a lábméretére! Tényleg hányas lába van, 37-es? Nem? 38-as. Gondoltam.

Laza mosoly, tetszik magának saját maga.

- Szeretném megtudni, hogy jó helyen van e az ágyam?

- Miért, jó helyre tette?

Laza mosoly, tetszik magának saját maga.

Aztán ha már a kapcsolat közvetlen, hangulat patent, ami ugye minden gyógyítás alapja, akkor jöhet maga a lényeg.

Ember kezében egy grillsütő vassal, annak kilengéséből belövi a delikvens energiaszintjét milliméter pontosan, ami mindig, a mester megfogalmazása szerint, a béka rottyantója alatt van, úgy max. 50%-on.

Ezt lazán közli az így kvázi élő halottnak minősített nyomorulttal.

Hozzátéve természetesen ugyan olyan lazán, hogy azért kicsit hosszabb idő alatt fel lehet ezt tolni egy nagy királynak, aki ő, teljesen a max. volumére, de annyira, hogy szinte új szerve (szó szerint!) lesz a turbózottnak (ez az én szavam szerint, mert jobbat nem találtam)!

Aztán delíriumos révület józanodási szakasza állapot, egyik kézben bizonyos, már említett grillsütő vas kilengéseivel, másik kézzel zavartnak tűnő csettintgetésekkel, ami cselekvés az aurák rendbetétele fedőnevet viseli.

Műsor végére bizonygató blokk, többszöri hangsúlyozással, hogy náluk ott ahol rendelnek, meg abban is benne, a korrektség a lényeg, lehúzva nincs senki sem, mindenki korrekt.

Néhány csodatétel megemlít ráerősítésnek, szokásos daganatos csodás gyógyulás és hasonló egyebek.

És menni kell, nem késlekedni, utolsó pillanatra hagyni kezeléseket, mikor ugye már csak egy nap van hátra, mert akkor ugye már más a gyerek fekvése.

Ez szintén szó szerinti idézet.

Mint ahogy az is, hogy ha például szerencsétlen Kaszás Attila is elment volna oda hozzá pár nappal a szomorú eset előtt, akkor ő sem járt volna úgy.

De ebben a mágusban azért csak munkál valami födön túli, mert súlyos agyi fáradásom közben, mit távgyógyításos műsora okozott nekem mint televízió nézőnek, azért oltári faviccein és azokat prezentáló, magát paródia szinten komolyan vevő, így teljesen hiteles személyiségén egész jókat rötyögtem, sokkal jobbakat, mint mondjuk az erre, már mint rötyögtetésemre legyártott, Mi kérünk elnézést című műsoron. 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr7351382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bcyke, akkora okosságot akartam tegnap írni, meg is tettem vón, ha nem döglik meg gép.
Demárbocs, annyira egy szkeptikus vagy, boááá, mertpéldául, ha lenne gyereked és odajárna ahová az enyém, ahová Gyurcsókos embernek is jár valakije, amiért alkalmasint megszokott jelenni jelesb eseményeken, akkor bizony magad bőrén tapasztalnád azt a delejt, meg sugárodzást, ami a közeliben hatalmába keríti az embert!!!
Azóta vagyok marha jól és okosodtam is jelentősen!

Mellesleg megintelek, de legalábbis este, mikor mindenki alszik biztosan nem foglak olvasgatni, mert kicsit sem illdomosan, röhögéssel felvertem a családot legszebb álmából.
Azért viszont hála illet, hogy mostan már tudom, miért kell néha a bptv-t néznem.
Én aztat mondom, hogy nem az van ám, hogy én azt mondom, hogy ilyenek nincsenek is ebben a világeegyetemben benne, mert ahhoz én kevés és tudatlan is vagyok, hogy egy ilyen összetettben ilyen butát tegyek, sőt még tapasztaltam én is rengetegszer, hogy ilyenek vannak már pedig, csak aztat mondom, hogy jó sok a nevetséges és kókler önjelölt mester bohóc benne közepette, aki részhülyeségekkel macskajancsiskodik.
Jajmán.
Ugye nem vettél komolyan?

nedudgi
Dehogy, ne aggódj!:))))
Amúgy tényleg vannakilyen dolgokban elgondolkodtatók, csak nyilvánosban inkább a jó sok begyógyult bohócok.
De végül is, azért használt ez így is, mert mikor néztem, kacagtam rajta nagyokat, úgy hogy valóban hozzátett valamit kedélyállapotom energetizálásáho!!!!:)
nagyon jó a csávó, új színt vitt a műfajba, mint a pünkösdisták az istentiszteletbe, mert hol is vagyon az megírva, hogy a gyógyítás szemöldökráncolós-súlyos dolog, viccelődjünk, nevessünk, ráadásul a nevetés is gyógyít, halleluja
És ha ezt még fokozni akarod további pszhiedikus élményekkel a nevezett csatornán, akkor pillants bele a Tenkes kalandjai féle behatárolhatatlan műfajú behatárolhatatlanságot!:)

www.bptv.hu/index.php?inc=musok&time=more&id=407&datenap=Thursday

Én nemtom mi ez.

Még leírni sem tudom amit láttam ezen a fedőnéven.
Habár lehet, hogy csak valamelyik zenés-esztrádos részébe szaladtam bele, ráadásul mikor pont sugárzási adáshiba miatt az egész álomszerűen be volt lassulva, és nem is tudtam még azt se, hogy előtte jó sokat ittam mindenféle veszélyes gyógyszerekre, de mai napig nem tudom mit láttam.

Úgy, hogy lassan a magyar televíziós média által számomra biztosítható legizgalmasabb játék lesz, hogy találomra kapcsolok a BP televízióra, hogy ott elég jó találati aránnyal vajon milyen varázslat csap engem fejbe
süti beállítások módosítása