Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.08.29. 10:56 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

Viccelődő BKV kommunikációs főfasz és a vállalat spirituális-szakrális értékei

Kommunikációs vezérigazgató helyettes, mint jó, megfelelő, alkalmas és tehetséges kommunikátor, viccelődik a sajtótájékoztatón, mikor lehet, hogy egy hét múlva egy kétmilliós főváros bénul le, meg amúgy is az egyik legnagyobb állami ótvarban feszülnek egymásnak a nem kevés számú szerencsétlen munkavállalók a nyomorult munka és bérkörülményeik javításáért.

Ez valószínűleg megtisztelő és szimpatikus a másik tárgyaló partnernek, meg legfőbbképp nekem harmadik félnek is, aki többek között finanszírozom - mókás kommunikációs faszt is, gondolom nem is kevésért - adómból, meg kényszerből alkalmasint használom is szégyenteljes ár-érték-kosz-színvonal paraméterek mentén ezt az egész giga rohadást.

Na majd akkor leszek kíváncsi az alkalmas viccelődésére, ha nem sikerül a megállapodás és tényleg bebaszik a sztrájk és hangyányit leáll a város.

Amúgy meg eleve hülyeség az egyik konc amit dobnának a dolgozóknak, hogy asszongyák, felújítják a forgalmi irodákat, sofőr várókat.

Ez egyrészt teljességgel lehetetlen egy vállalás, kb. akkora kivitelezhetetlen reméyntelenség, mint ha a MÁV kocsikat, várókat akarnák újjá varázsolni.

Vagy még csak egyáltalán valamelyest megtisztítani.

Ezekre az objektumokra rárakódott kozmikus lerohadás és igénytelenség, nikotinos falsárgulás, fém öltözőszekrény rozsdalepattogás, meztelen nős és David Hasselhoff-os fal, bútor és minden poszterborítás olyan mélyen, beívódva van, hogy az már a létezésnek nem is ez a hétköznapi, anyagi dimenziója, amit holmi építőipari beavatkozásokkal eltüntetni lehetne, hanem sokkal inkább valami szakrális, spirituális jelenség.

Ez kb. olyan, mint ha  több ezer éves tibeti buddhista kolostorba könnyűszerkezetes fehér irodai álmennyezetet tennének halogén spotlámpákkal.

Vagy középkori keresztény templomba fűrészporos tapétát fehér diszperzittel kenve, IKEA képekkel.

Az már a BKV dolgozóiban is annyira belülről van, még a szürke nadrág szürke szövetszálainál is beljebb, hogy nem is igazán éreznék jól magukat a modern kor számukra ultra rideg high-techjében.

Hacsak nem a retro, de abból meg a világon nincsenek akkora készletek, mik ide elegek lennének.

Meg amúgy is olyan baszott drágák, hogy akkor már inkább annyiért a komoly fizuemelés is beleférne.

Különben is jönne az UNESCO, hogy ácsi, ezek az objektumok skanzenek, a világörökség részei, mint igazi magyar hungarikumok.

32 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr64151874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azért te is egy főfasz vagy, igaz, hogy civil, de főfasz. A közszférában idén már az adható maximumhoz közeli emelést kaptak a békávésok, senki ennyit, jobban keresnek, mint a közszféra legtöbb területén dolgozók, közben nyugdíjasokat, gyerekes anyákat rángatnak a járműveik után, bunkók, suták és figyelmetlenek, ostobák és egy jelentős részük ráadásul más ágazatban nem is foglalkoztatható. No mellettük agitálsz te, hogy azonnal lét nekik, mert olyan príma dolgozók ezek, hogy nem is érted, mitől rohad a bkv. Ha eltekintünk attól, hogy a fejétől bűzlik a hal, akkor felmerülhet, hogy vajon ki a faszom miatt mennek el a megadott idő előtt akár percekkel is a menetrend szerint működő járatok, legyen az hév vagy busz, ki lóhúgy miatt találkozni a kamionosoknál is bunkóbb buszvezetőkkel a forgalomban, ki a franc nem kapcsolja be a légkondit, és még lehetne sorolni az általad oly nagyon féltett békávés dolgozók áldozatkész szerepvállalását az image kialakításában. Amúgy meg értem én, hogy divat szídni a békávét, sőt kifejezetten trendi dolog buszon szotyizva meg sörösdobozt az ülésen hagyva számon kérni a tisztaságot meg franc tudja még mi mindent, fikázva mindent, de azért egyik pontból a másikba csak elvisz ez az ócska szar, és ráadásul a koszossága is a legtöbb esetben csak sztereotípia, nem veszélyesebb, mint sok más uniós országban, és itt nem a tőlünk keletre esőkre gondolok. Amúgy meg ha ennyire utálod, akkor mi a faszra is akarsz te béremelést nekik? Most akkor megérdemlik vagy zárják be? De akár kifizetheted te is zsebből, a tiédhez hasonló szakszervezeti hiszti miatt nekem ne emeljék a jegy árát.
jajj, az előző komment milyen igaz.
nem igazán sajnálom a buszvezetőket, ha tudnád, mennyit keresnek, te sem tennéd.
csak elmondom, ők max 6 órát dolgoznak, ráadásul 2 óránként 20 perces pihenővel (azaz 5 órát/munkanap...), és olyan kiegészítőkkel, mint délelőtti jutalék (mivaaaaaan?), mindezt kb 2* bérért, mint az átlagfizetés (jutalélkok nélkül!)... na mindegy!
Üdv, én buddhizmussal foglalkozom, és garantálom, hogy ennek a BKV-hisztériának semmi köze a 'tibeti buddhista kolostorokhoz': amihez köze van, az az emberi butaság és egymás-nyakán-taposás, amin kívül jóformán senki nem ért semmi máshoz ebben a nyomoronc tartományban, immár jópárszáz-éve... Igaza van a dolgozóknak, igaza van a vezetőknek is, de jobb úgysem lesz, mert un. 'szakértők' idecitálása helyett az ügyben szerplőknek egyszerűen csak ki kéne venniük a fejüket a seggükből, és látnának maguktól is... Katasztrófa, ami ebben az országban húsz éve történik. Végül: Tibet meg van szállva. Ott legalább egyértelműek a játékszabályok. Egyértelműbbek, mint itt.

Szedlmajer László 2007.08.29. 16:08:45

Szia!

Regőczi úr mondanivalóját, stílusát jogod van kritizálni. De a kollegáim igénytelenségét boncolgatni nettó igazságtalanság. Képzeld el -járok kelek köztük vezetőként is- normális ember a többségük, igényük van a szépre és a jóra, megbecsülik az új buszok és villamosok esztétikus, kényelmes vezetőállását, a felújított szociális helységeket. Egyátalán nem ragaszkodnak a nikotinsárga Hasselhof posztrehez. Ők se és a BKV vezetése se. Sztrájktól, annak kimenetétől függetlenül remélem, hogy egyre kulturáltabb körülmények között dolgozhatnak évről évre.

Üdv:
SzL
Mennyi ilyen tetű van még ezen a szerencsétlen bolygón, mint TE??? Sok. És most mindegyik úgy találja: a BKV de jó téma... aztán mert lehet csúnyákat mondani róla, meg, hogy koszos, meg nincs ár-érték aránya, meg hasonlók...
Tetűkém! (ha szabad, csak így becézlek, jó???) Menjél külföldre, és tömegközlekedj. Én bárhová eljutok a városba a szutyokkal, képzeld, sőt, a 85ezres fizetésemből, úgy, hogy a rezsi elvisz kb 40-t, futja még a bérletre is, csoda, mi???
Csak azt nem értem Tetűkém, mikor az ilyen blogbejegyzéseket írod, nem érzed azt, ha mindenki megfizetné rendesen a szolgáltatás árát, akkor emelkedne a színvonala is??? Addig mit várjunk??? A nagy adófizetők elvárják, hogy őket megfizessék, netán támogassa őt a mindenható, (az államra gondoltam), de hogy ők fizessenek valamiért... ugyan már...
Egyszer valaki, egy ilyen bloger, vagy mi a tök, arról írna, hogyan javíthatnák az általad csak "gigarohadásnak" nevezett valamin, lehet építőbb lenne, mint az általad, és az olyanok által, mint Te, Tetűkém humorosnak itélt bejegyzések...
Az index egyre lejjebb adja, hogy ilyen blogokat kirak a főoldalára...


Blogíró! Egy nagy nulla, amit összehoztál, hiába erőlködsz, próbálod ellesni a nagyokat, használhatsz ronda szavakat, beleveheted a vallásfikázást - nem tudom, miért divat még mindig -, lehetsz kibaszottul laza, akkor se tudsz írni.
Utálom, amikor már az előző kommenteken leírtak mindent, amit én akartam. Ja, kedves blogger, fasz vagy.
a fasz helyett használjuk inkább a kacat szót (ha már főoldalon van...)

a tisztasággal amúgy egyre kevesebb gond van, még azt kéne meglépni, hogy télen a hajléktalanokat ne engedjék a buszra, mert télen bringa helyett én is buszoni vagyok kénytelen és semmi kedvem őket érezni.

a pontossággal inkább a kisebb járatoknál van gond, pl a 141-es busz rendszeresen előbb húz ki az etele térről mint az én 3 percet siető órám szerint kéne, ami azért durva, tekintve hogy 10-30 percenként jár.

az árakról annyit, hogy ha nem _lehetne_ bliccelni akkor ilyen árak mellett fejedelmi közlekedést lehetne megvalósítani. Londont hozom példának, ahol _nem tudsz_ bejutni a metróba csak ha van kártyád/jegyed a buszon is csak akkor tudsz felszállni, ha bemutatod/ott veszed a jegyet vagy ugyanúgy odatartod a kártyádat.

ott persze csak az első ajtón lehet felszállni (mint itthon a volán buszokon) ha valaki próbálkozik és fellóg akkor a busz addig nem indul (így a bliccelő önmaga meglincselését kockáztatja).

itthon is be akarják vezetni - elsőként, logikusan a metróban - a chipkártyás rendszert, én azt mondom, hajrá előre.

mennek is majd, hisz a BKV is belátta, naponta 6 millióval nő a jegybevétele, ha az ellenőröket a mozgólépcső tetejére állítja, így mindenkinek kötelező megvenni a jegyét. a hatás drámai, ha ezt be tudnák tartatni automatikusan, ellenőrök nélkül, fizikai akadállyal (beengedőkapukkal), akkor még tán ezt is meg lehetne duplázni.
Nono,

Nem foglalkoztam a bérkövetelések jogosságával és társadalmi dimenzióival.

Ha még is ilyet olvastál ott ahol én nem írtam, akkor azzal sajnos nem tudok mit kezdeni, szíved joga, hogy úgy értsd amit látsz, ahogy azt gondolod.

Használni azért használom, mert jelenleg nem igen van alternatívája a kategóriájában.

De ahogy olvasom, Neked sem egyszerű a viszonyod vele.
lacifájv nak szeretettel.

Nem tudom információid honnan származnak
a buszvezetők munkaidejéről, és béréről, ezért a következőket íróm neked is tájékoztatásul:
a ledolgozandó munkaídő átlagban nyolc, és kilenc óra között változik, de van majdnem tíz órás szám is.
a fizetése egy fiatal, állandó délelőttös buszvezetőnek, kiskocsin havi 80 -100 ezer forint között mozog nettóban.

én mint nyugdíj elött álló, negyvenéves gyakorlattal, állandó délután, csuklós busszal
keresek 130 -160 ezer forintot nettóban.

na erről ennyit.
Szia Szeldmajer László,

nem kritizáltam kollégáid igénytelenségét.

Pont az komikus számomra, hogy olyat ígérnek be Nektek, aminek pont nem itt kéne felmerülnie mint kompenzáció, hanem alapból így kéne lennie, hogy ne ilyen helyen dolgozzatok mint emberek.

Ebből a szempontból asszam patent az objektumokról való, kicsit szabadabb képzettársítású leírásom.

Bekinkelt riportban is ilyen helyen nyilatkoznak erről kollégáid, siralmas állapotok közepette, hogy pár éve szédelgett arra kollegina felmérni, hogy majd reszelik, azt azóta sem.

Szal az objektum jelleg vízionálására törekedtem.

Ami még félreértésre adhatott okot, az azon kitételem, hogy talán már nem is éreznék jól magukat másban.

Ez is csak annak a bizonyos beívódás kitételnek a hosszítása, tágítása, amit ezek az állapotok okoznak világlátásom szerint méltatlanul az egészről semmit sem tehető részvevő szervezetében, és nem csak Nálatok, hanem mindenhol.

Azt érzem, hogy bizonyos kellő nagyságú organizmusok (MÁV, posta, az egész ország) úgy le lettek lakva, magukra lettek hagyva, hogy mikor valami apróbb változtatással próbálkoznak, akkor az ki sem látszik, nem is érződik a guanó alól.

Bemegyek egy ilyen nagyhoz, és hiába egy vadi új dizájnú formaruha, meg annak ropogó tisztasága, ha arra az emberre amúgy az egész nagy és roskadozó főposta, vagy omladozó pályaudvar fekszik rá.

Nem gondolom egyáltalán, hogy úgy nagy többségében nem vágytok a szépre és a jóra, de szerintem rátok is vonatkozik a nagy országos átlag, hogy azért nem a cizellált össznépi igényességünkről vagyunk híresek.

Ne haragudj ezért rám, de nekem, mint átlagos mennyiségű és minőségű világról, hazai valóságokról információval rendelkezőnek még kevéssé jön le, át a sok fejlesztés ami van Nálatok.

És asszem ez nem az én hibám, hiányosságom.

Remélem azért az a lényeg átment, hogy engem az zavart igazán, hogy ilyen komoly szituban lazázik, viccelődik a főkommunikátorotok.

Ez mindenkivel szemben tiszteletlenség, főleg egy ilyen területet vivő szakembertől.

Teljesen igaz 2007.08.29. 17:53:49

Teljesen igaza van a cikk szerzőjének.

MÁV-BKV-Posta. Három állami kézben lévő cég, ahol milliárdok folynak el a semmire évente, cégek, amik alkalmatlan emberekkel vannak megtömve aránytalanul (munkájukhoz viszonyított) magas fizetésekkel, pártkáderekkel a vezetői posztokon. És még viccelődik is, ahelyett, hogy azt a minimális munkát elvégezné.

Röhej, hogy autóval olcsóbb közlekedni, mint vonattal, vagy BKV-val.
zBucek,

pont ilyet olvashattál, már mint, hogy hogyan is lehetne javítani, csak ezek szerint kicsit nagyobb áttételekkel, mint amit emészteni tudtál.

Mondjuk nem viccelődni éles szituban tárgyalópartnerek és közönség tájékoztatása közben, meg látszatdolgokkal kiszúrni dolgozói szemeket.

És akkor már mindjárt jobb is lenne.

Meg már attól is, hogy tetűmód témafelvetésem kapcsán vannak ilyen pöpec, példamutató, és konstruktív kommentek részedről, amik mutatják az irányt arra, amit hiányolsz.

Amúgy meg tényleg bocs, ez az én hibám, hogy olyat és úgy firkálok, amit Te kénytelen vagy így érteni.
a versenyszférában ez valahogy úgy van, hogy előbb kell teljesíteni és aztán lehet kérni

sajna a BKV (mint ahogy a MÁV, Okmányiroda, Posta, SZTK, ...) ebben a témában kissé fordítva ül a lovon, és ezt lassan ideje lenne észrevenni
Én nem tudom, hogy mennyit keresnek a BKV-sok és azt sem, hogy mennyi a BKV bevétele a jegyekből és adópénzből.

Egy biztos, ha a melós úgy érzi, hogy nem kapja meg a jogos jussát, joga van kiállni a véleménye mellett és vannak törvényes eszközei, hogy harcoljon is érte. Ennyit kaptunk a rendszertől, ennyit harcoltak ki őseink és a mellékelt ábra mutatja, hogy nem véletlenül. A kommunikációs főember a saját szakmájához sem ért, nem engedett volna meg magának egy ilyen poént, ha értene hozzá. A legszebb, hogy ő is csak egy alkalmazott, egy szolga.

Harcoljatok melósok, álljatok ki az érdekeitekért, ne higyjétek el a pökhendi, fölényes uraknak, hogy nincs esélyetek és nincsennek jogaitok! Mert vannak és éljetek vele! Hajrá!

Wallasz,

tisztában vagyok vele, hogy egyáltalán nem tudok írni, de ez ide nem is kell, mert ennek a blog műfajnak talán pont ez az egyik leglényegesebb lényege, hogy akár még ne is kelljen tudni.

Aki tud, az a profi.

Az újságíró, az író, meg a mindenki ilyenek.

Aki tanulta, aki tehetséges és aki pénzt kap érte.

A blog meg az, hogy a nagy internet végtelen tárhelye végtelen, hogy bárki felpakolja rá amit gondol.

Oszt kész.

Meg aki akarja az kommenteli.

Oszt az is kész.

És az Index sem azért pakolja ki, mert ez jó, vagy minőség, vagy jelentős, vagy akár mi is, hanem csak azért, mert itt ebben a szférában ezek vannak.

Oszt ez is kész.

Nagyokat nem lesem, nem utánzom, hétköznapi életben is teljesen ezzel a szókészlettel működök, sőt, még durvábbal.

Blogokban is ezt csipázom, hogy úgy íródnak, ahogy azt gondolják az írók, és nem kell alkalmazkodva a hivatalos média szabályaihoz igazodva csavargatni a volumét lefelé, mikor olyan dologgal foglalkozol, amikről ha kötetlen társalogsz, őszintén adsz hangot verbálisan is, hogy mennyire basszák fel az agyad.

Vallás cucchoz meg köze nincs itt semminek.

Csak mint a régi épületeket tulajdonló szervezetek úsztak be a képbe hasonlatként, hogy ott is hülyén nézne ki, ha modernizálni szeretnék őket a beívódásaik tetejébe.
Kedves bcyke!

Praktikus csak olyan magyar szavakat használni, amelyeknek ismered a jelentését. Az "alkalmasint" azt jelenti, valószínűleg, és nem alkalamoadtán, néha, ami helyett Te próbálod alkalmazni.
Bcyke blogberlo: Én imádtam a cikket!!! :-)
azért talán amit leírtál teljesen nem igaz az nem zavar ugye? Ha gondolod számolj utána az augusztus havi törvényes munkaidő 176 óra Nekem tervezve, szóval ez még fölé is mehet van: 185 óra. No akkor most mutasd itt be mindenki előtt, mert írásodból látszik értesz hozzá ergo nem lehet gond Neked, hogy is dolgozok max 6 órát?
Ezeket újítják MAJD fel, van ám itt meztelen nős Hajdú bojler, meg fröccsöntött lila pohár dögivel:)
www.hirszerzo.hu/galeria.42
(a galéria 7. képétől)

Anonovics Imre 2007.08.29. 21:17:09

lacifájv!

Téged valaki nagyon félretájékoztatott a buszvezetői munkakör rejtelmeiből. Nem napi 6 órát dolgoznak, hanem kb 8-10-et, amiben van 2*20 perc pihenő. Egyébként életekért, ha felülsz rá az életedért felelősek, naponta mások hibájából minimum 10-15 balesetet kerülnek el. Ennél stresszesebb munkakör nem nagyon létezik, mint Pesten buszt vezetni. Annyira népszerű ez a foglalkozás, hogy ha nem jön a busz gondolj arra, hogy lehet, hogy nincs rá sofőr. Vannak akiknek még az idén nem tudtak szabadságot adni, annyi a munkavállaló.
Aki pedig irigykedik, hogy mekkora sztárgázsit kapnak, mekkora királyság a munkájuk lehet jelentkezni alkalmi sztrájktörönek buszra vagy állandó munkavállalónak buszra, metróra, villamosra, trolibuszra, HÉV-re.
Magához a cikkhez érintettség híján nem akarok hozzászólni, de azt valaki elárulhatná, hogy Regőczi kollégának vajon ki járta ki ezt a jó kis állást?
Ismerem az illetőt tizenegykét éve, de semmi jel nem mutatott arra, hogy különösebb lumen lenne akár közlekedési, akár gazdasági, akár kommunikációs témakörben.
Viszont jó ütemben lépett át a Fideszből az SzDSz-be
ez lenne a titok nyitja?
AjTb,

köszönöm segítségedet, ezt a kifejezést a jövőben akkor már az általad segítőkészen megadott értelemben fogom használni!

És ezt most farnkón komolyan és őszintén mondom!

Mint azt is, hogy én itt csak tényleg bohóckodom (jobb oszlop teteje: blogleírás), nem birtokolva minden egyéb, az önkifejezéshez szükséges terület komplet tudásanyagát.

Még néha ilyen alapvetőeket sem.

Mondiano,

köszi képeket!

Mégegyszer mindenkinek:

Kurvára nem gondolom, hogy ilyen helyeken kéne bulcsáznia akár kinek is!

És elég nevetségesnek, sőt abszurdnak, hova tovább siralmasnak és vérlázítónak tartom, hogy akkor az van felkínálva akár kinek is bármilyen alkuban is, hogy na most akkor talán majd ezt emberi lakhatásra alkalmasnak teszem neked mint munkahelyet, tehát olyat adok plusznak, ami a minimum lenne.

De akárki akármit mond, ezek az ilyen helyek ezeknél a nagy mamutoknál igen is ikon szerű jellemzőségek, képzettársításként azonnal beugró életképek.

És hogy ezek ilyenek, meg az embereket hordó járműveik olyanok amilyenek, mondjuk pl. jó koszosak, azokról természetesen nem gondolom, hogy a vezetőik, szerelőik, forgalom irányítóik tehetnek.

Sőt még a takarítóik sem!

Hanem azok, akik hagyták idáig amortizálódni, koszhadni az egészet.

Az egész kóceráj, ami kívülről "csak" ennyi zsét nyomott-nyom bele, így hagyja irányítgatni, ennyire nem oldja meg a nem is tudom egyáltalán hogyan is megoldható problémáit.

Meg mi mindannyian, globálisan, akik sokszor még azt a keveset is bontjuk ami van, maradt.

Mint ha ezekben úgy rezervátum jelleggel jelképesen tovább élne az előző rendszer.
Na, azért annak őszintén örülök, hogy azon kívül, hogy az én teljességgel lényegtelen és jelentéktelen személyem tetű, fasz, írásképtelen, no meg minden egyéb hasonló ilyenek, amiket vállalok is természetesen, kiderült egy-két ennél azért fontosabb és hasznosabb dolog is konkrét és autentikus kommentekből!

Mondjuk, hogy mennyire nem keveset melóznak azok akik most tódozgatatnák az azért kapot kurvára nem is olyan sok pénzüket.

Hogy vannak nem kevés helyek, amiket illene már felújítani, korszerűsíteni.

Hogy kommunikátor lehet, nem is véletlen nem jól kommunikál viccelődve igen éles és tiszteletet, alázatot kívánó helyzetben.

Valamint, hogy milyen egy általános, állandó és szar probléma az, hogy mikor bárhol, bárki küzd több pénzért, jobb körülményekért nehéz helyzetében, akkor a számtalan más nehéz helyzetből, ahol amúgy ugyan úgy vannak mint ott ők, simán átkiabálhatnak amnéziásan nekik/felájük, hogy akkor ott ti/ők ugyan már miért, mire föl, mikor ehhez vagy ahhoz képest ti/ők valójában kurva nagyon jól vagytok/vannak.

És ez sajna bármikor és bárhol jó lehet azoknak egészen jó magasra felfele, akikkel szemben akárkik is brusztolnak.
Lim,

akkor gyakorlatilag már meg is volt a haszna és az értelme

csak_1_utas 2007.08.29. 23:47:07

Gyakorlatilag csak bkv-val közlekedem, mindenhová.
Bérletem van, diákigazolvánnyal még elérhető árban, és persze zavar hogy állandóan elő kell cibálnom a táska legmélyéről és ez mást is zavar, megértem.

viszont amikor az ellenőrnek a "nincsjegyemdeakkorislemegyekbazzegéshuzzáinnen" -el kell foglalkozni és ebből nagyon elege van, azt is megértem.

Látom mit élnek át a sofőrök minden nap, hogy ott parkol a buszsávban mindent szabad jelzéssel, hogy indexnélkül berepül a busz elé mintha egy csuklósbuszt csak úgy pikkpakk meg lehetne állítani, hogy ha valami gebasz van akkor az összes utas a sofőrt *sztatja, mintha ő lenne az oka mindennek, és ez a sofőröket zavarja megértem, nagyon is.

Látom azt is mikor az utasok mocsokban hányásban kénytelenek utazni, hogy a túlóráztatott sofőr odacsukja az ajtóhoz mert alig lát a fáradságtól amaz meg még úgy látta fel tud ugrani, hogy az egész úgy működik ahogy és hogy ebből nyilván minden utasnak is elege van mert sz*r, ezt is megértem.

Azok viszont akik tehetnének valamit miért nem tesznek semmit
/ nah jó persze ők autóval közlekednek és nem kell a ratyis bkv-n utazniuk és nem kell csuklósbusszal dugóban a buszsávban telefonálókat sem kikerülniük, sem a mozgólépcsőnél állni és jegyeket ellenőrizni/
nah azt egyáltalán nem értem. hogy egyesek pofátlanul poénkodnak is ezen, nálam is ki*sza a biztosítékot.

szerintem a szerző valami ilyesmire gondolt, legalábbis nekem ez jött le, és tetszett.
csak_1_utas,

igen, teljesen jól jött le Neked, pontosan valami ilyesmire
az én blogom mikor lesz má az indexen?
amúgy, IDE SE JÖVÖK TÖBBET!
Nem is értem, hogyan és miről folyik a bértárgyalás? Demszky egyértelműen megmondta, hogy nincs pénz (forrás, fedezet) a béremelésre, akkor a másik oldal hiába kér akár mennyi százalék emelést. Akkor miről beszélnek?

csak_1_utas 2007.08.30. 03:12:21

egyébként meg én úgy gondolom hogy a blog ezért blog, teljesen függetlenül attól hogy most egyetértünk e a tartalmával avagy nem, mert aki akarja elolvassa aki nem nem, a szerző szabadon leírhatja amit gondol.
az ilyet pedig ép ésszel én sem tudom kezelni. irónia kell ilyenkor, meg humor. jó sok
üdv

jah és remélem olvasunk még tőled
süti beállítások módosítása