Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.04.11. 16:58 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

almatorta és piros porondmesterjakós gasztrobloghiénamalac bohócorral

Mai napon a virtuális blogszférából valós anyaggá desztillálódva - 2.0, meg közösség partikuláris és csodálatos haszna - egy almatorta formájában teleportálódott számomra egy virtuális spanom haversága.

Kellett hozzá Piroska és a farkas és egy cseresznye, hogy utóbbi ráakadjon előbbire, és hogy előbbi merítsen utóbbiból, no meg én a malacbőrjelmezes hiéna, aki csak addig csorgatta a nyálát a kalviatúrába bele, amíg megesett rajta a csodálatos női szív.

Plusz a piros porondmester jakóhoz a torta mellé még egy piros bohócorr is ajándékba!

Apropó.

Lehetnék én a világnak az első gasztroblogok által kézről-kézre adott, általuk folyamatosan táplált emberforma hiénamalaca?

 

11 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr1857353

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ugye, mit tesz ha az embernek jó az egoPR-ja, ami mellé még vitathatatlan nagy ARC is, + még jól elszórakoztattja itt a blogsalátazabálókat is!
viccelődünk, viccelődünk :)))))

Mondhatni, sorsunk a sír felé mókázva lábol, aztán a levégén meghalunk igazából.

De hát ez van.

Ez a halál előtti élet, vagy mi a fene.
Hát én akkorát hahotáztam, óriási vagy!!!!!!!!!!!!!
Ez a fotó, zseniális!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Egészségedre, örülök, hogy ízlett az egyetlen igazi süti, amit valaha csináltam:-)) És külön Neked, csak most a mosolygós arc porcukorral ráhímezve, ami Te vagy, ha nem jöttél volna rá:-)))
Állat a jakód! Ezzel vége is az inkonnyítódnak!!
Hiénamalacságról esetleg beszélhetünk... :o)))
Fgyelj Piros, egy ilyen akció megérdemel egy ilyen nésönel dzseogarfik szociofotót az öreg harcsa piros jakós cirkuszos porondmesterről.
Ja, jakóm "tükrözi az egyéniségemet, és kifejezi a személyes szabadságomhoz való jogomba vetett hitemet" (David Lynch: Veszett a világ), Saylor dumája a kígyóbőr Elvis jakójára mikor azt firtatják!:))
Már rég vége inkognyitómnak, mert ha jobban megfigyeled a fejléc képet, ott is én matatok az öreg írógéppel, sőt az oldaldobozba belőcsölt Flickr képgalériában is bent van az a fotó rólam.
Nem magam mutogatás, csak valahogy úgy gondolom, hogy azért nagyjából elég sokan szeretnék azért azokat az arcokat látni, amik a firkák mögött vannak - őszintén szólva én is kíváncsi lennék rájuk, mert az valahogy úgy egy egész kép -, így hát ha ennek a netes játéknak általam is tisztában tartott attribútuma az anonimitás, azért én ennyit villantok magamból, mert én valahogy így ezzel érzem egésznek ezt a kacatos blogomat.
De ez én vagyok, mások meg mások, és ez így van rendjén.
Köszi Neked is a tortakatalizátor szerepedet!:))))
Annyira nagyon jó!!!!!!! És nem is tudtam, hogy már nem vagy szőke! Jobban áll így a piros orr!
Ugye milyen jó szivacsszagú?
Az, jólis néznénk ki ha a szivacsorrnak betonszaga lenne!:)))
Csak piros jakóra gondoltam. Ha arcképed után nemis, erről tutkó rádismernek. :o))
Persze, nem baj, ha látni arcot is, de gondold el, ha valakinek fentvan orcája képe, és ott elakadsz, milyen baromellenszenves?!?!
Pedig lehet, hogy nem is...Csak szegénynek olyan a fejkiképzése.
Ó, igazán nincs mit köszönni...:O)
Fejkiképzés, fejkiképzés!
Hát az én nyakamon sem arc van, hanem fejhús!
Nemtom, én úgy vagyok vele, hogy kiképzéstől független jön le a sugárzás, ami úgy is tisztába teszi azt a bizonyos rokon- vagy ellenszenvet.
Valahogy úgy az egész képez egy képet, a szövegek, meg a vizuális efektek.
De mint említettem, ez mindenkinek a szigorú magánügye, és el tudom fogadni működését bármiféle indoklás és magyarázás nélkül.

Jakó jó, és ami még jobb, az a fokozás, hogy még kord is!

Tök jól lehet újába orrot törölni!:)

Mondjuk én ezt az extrát nem használom ki, erről már gyerekkori pozíciómban lejöttem, de azért mint extra felhasználhatósági opció, csak benne van értéket növelve!:)))
Jóvanna, én sem pofa után osztályozok. :o)
Még fejhús után sem...!!! :o)))
Hát, tényleg nem egy hátrány az ujja neki :o))))
süti beállítások módosítása