Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.04.05. 15:14 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

KKPP: M0-ás egészségügyi részecskegyorsító metró

Most, hogy szép meleg tavaszi idő van, és megvalósulatlan forradalomból adódóan végre béke, előre láthatólag, legalább is minden különösebb izzásban tartó kvázi belpolitikai lendületes utcai mozgásokat  stimuláló Auróra esemény nélkül, csak már szokásos pohos buta szüttyögések, így végre van egy kis időm valóban komoly dolgokkal foglalkoznoi, nem vonja el figyelmemet feszültséges rosszérzetem.

Így hát gondoltam, összedobok egy jó kis hasznos Környzetbarát Kombinációs Problémamegoldás Projektet, mert megint észrevettem itt pár bután kallódó buta dolgot, amiket összekötve lehetne bedobni őket a végtelenbe.

Projekt neve: M0-ás egészségügyi részecskegyorsító metró

Ez szerintem tiszta hülyeség eleve, meg amúgy is, hogy két alagutat fúrnak egymás mellett, tiszta pazarlás, hiszen ha már megy egy járat valahol amiben valahogy eljuthat oda metró, akkor tök felesleges luxus még egy járat ugyan ott, rögtön a mellett, ráadásul ha láthatólag nem is, de használati filozófiájával azzal szembeni irányultságú működéssel, ahol jöhet vissza felé is arra ugyan az, ami ment el előtte valamikor, főleg ilyen helyi viszonyok között, mikor ennyire rétestésztaként nyúlik az építés keresztül az évtizedeken, rendszereken, sőt már évszázadon is.

Ekkora és ilyen húzódások között minden egyes megspórolt lyuk évekből tízeket, milliárdokból százakat jelent.

Napnál világosabb, hogy ez Zsuzsi és Éva duplázva hosszabbítja mind az időket, mind pedig az amúgy is tetemesebb költségeket.

Erre még ugye Besenyő M. István (Besenyő Magasztos István) is nekiszaladna az értetlenségből maga által maga elé termett falnak, hogy nooooormáááális?, mit akar ez, nem csak menni innen oda, de még mellette, és nem ugyan arra jönni is onnan ide, dupla pénzé turkálni a maradékunkban, mit mi hagytunk ottan, ahonnan indult el eleve?!

Tehát két jánka pajzsot egymásnak háttal kell indítani be újabb, de most azért már ökomenikus szertartás kíséretében fővárosunk vérzivataros földalatti testébe, olyan egymáshoz viszonyított enyhe tükörképes görbülettel, hogy azok jól kiszámítva, egyszer csak majd egy kör kerületének két vonalaként az átmérő másik végén egymással szembe találkozzanak a város másik szélibe, mint egy metró körgyűrűt létrehozva ezáltal.

Szertartásból Senyőket ki ne hagyjuk, mert aztán úgy megwoodoozzák nekünk városi hitetlen kutyáknak ezt az egész projektet a mindenféle renegát idegenek happolt magyar anyafőggyébű gázok és gőzök ideterelésével, hogy aztán baszhatjuk az egészet!

Így e probléma megoldással desztillációja után nyerünk egy darab, jó nagy, fővárost körbefogó köralagutat.

Megállok annyiak lesznek, amennyi államilag megrendelt, pleknire legyártott, megvásárolt és fel nem használt stadionbeléptető és autópálya kapu pihen valahol rohadva, mert hogy azok lesznek a már chipesített BKV beléptetők, amiket amúgy jövőre majd megint gigatender keretében megpályáztatna a közlekedési vállalat és szokás szerint jól nem használna semmire mikor kifizette, mert úgy sem működnének.

Ez van, szegény ember azzal főz ami van!

Az alagút nyomvonalához igazítva átsúlypontoznák a kórházakat - gyanítom, mostani kialakítás sem sokkal kompetensebb - , és amik arra vannak azokat zárnák be, hogy mindössze csak pár szinttel lejjebb víve a berendezéseket nagyon patent, utasbarát, új designel rendelkező állomásokat rendeznének be, ahol ágyakon még pihenni is lehetne két szerelvény érkezése között.

Sőt, gyógyvíz kitörési pont hungarikum, így Gellért tértől engednék be az egész rendszerbe hidrogénkarbonátszulfidos kellemes meleg gyógyvizet, peronról lábáztatásra.

És itt már akkor meg is lehetne rögtön állomásonként a sokat pingetett újraélesztő készülékes újraélesztő rendszer laza strok-okra és infarktusokra, amiket az ország általános állapotain kívül/felett, felszíni közlekedési állapotok is váltanak ki majd még akkor is sokakban, mint egy megelőzve a rákot.

Köralagút van, autópálya fizető kapuk vannak, ide küldeném le az M0-ás körgyűrűt is egyben, hogy ződek sehol ne rinyázzanak, hogy szennyező betoncsíkok mennek át rajtuk, ahol ők laknak, és így inkább szívjanak mások, akik ott laknak ahol majd úgy is megy helyette.

Azt a pár grínpíszest akik a vakondok életéért láncolják magukat a földalatti fagyökerekhez, azokat meg majd lehet simán rendezni le.

Sőt ez ideális körgyűrű objektumba leküldenék egy baszott nagy részecskegyorsítót is, már csak kihasználva minden centi hasznos helyet, ami így a világon a legnagyobb lehetne, és ráadásul minden nemzetközi fórumon minket nyomnának giga pénzekkel, mert tudnák, hogy itt aztán nagyon meg kell csinálni ezt hülyebiztosra, mert különben ezer, hogy mint részecskefizikai Csernobil tüntetnénk el a föld színéről kiindulva az egész világegyetemet, valahová valami villáskulcsot a gyorsító erőterébe beejtve.

Na akkor legalább itt nem lehetne olyan állandó sunnyogás, mint a paksi bakiknál.

Szal lenne ott lent jó nagy serteperte, forgalom, előbb vagy utóbb bárki eljuthatna bárhova egészségesen, egyben vagy részecskéire bomolva, gyorsabban vagy lassabban, attól függően, hogy metróval, autóval, vagy protonokkal akar közlekedni. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr8555021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása