Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.01.21. 18:58 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

miért????????

Miért kell nekem a közszolgálati televízióm (bcyke adófizető) nyitólapjának tetején lévő banerben Korda Gyuri bácsi szellemével farkasszemet néznem fényes nappal éhhgyomorra tizenhat évvel a rendszerváltás és vagy kétszer ennyivel az ő időszerűsége után???????????

 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr6630009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miért kell neked még reklámozni is? ;)
Ez már egyszer igaz!
Nem elég, hogy nekem beakaszt, de még ide is húzom ráadásul, hogy még itt is, másokat is letaglózzon, aki ha arra nem jártak volna, akkor még meg is úszhatták volna!
Ezt nem gondoltam rendesen végig!
Ez a totális bűnrészesség, a kollektív környezetszennyezés!:-)))
Bocs érte mindenkinek!
Nemaddig!
Tessék a hamus-szaggatós bulit rendesen lejáccani!:))

Majd legközelebb odafigyelsz!:)
Igazad van windonia, teljesen jogos a kettő pont, akkorát hibáztam, hogy ezt ennyivel nem úszhatom meg!:)
Nem csak hogy leszaggatom a mackóruhám, és egy húsz kilós zacskó virágföldet szórok a linóleum csíkokkal megkorbácsolt meztelen testemen lévő fejemre, de mindezek után még fel is köpök a levegőbe és alá is állok!:)))
És micsoda stílusos, 50 évet visszarepítő kreatív megoldás!!!!
Kár, hogy Korda bácsi nem marad a póker asztalnál, az igazán szórakoztató!
Ja, de hát legalább annyit kellett visszalőni a cuccot, mert gondolom valami annyival ezelőtti hangulatot is akarnak megjeleníteni, amit persze nem nagyon kéne.
Magyar 1-en látni még nem láttam, de háttérben már hallottam ennek a csodabanernek, no meg a kreatívjának megfelelő beharangozást, ami Gyuri bácsi lelkesedésével, hogy most mekkora nagy jó lesz itten, teljesen feküdt ehhez.
Jézusom! Tényleg, ha Te párod nagy pókeres lett, és nem csak neten kűdi, hanem TV is bejátszik, akkor Te kapod öreget vastagon!
Szegény!
Habár ott ezzel az egész cuccával még tényleg valami szín, meg jól elfér, az OK.
De hát akkor is emlékeztet a többi cselekedetére!
Az mekkora volt már, mikor egy reggeli TV-ben bent volt egy fiatal, szimpi sráccal, aki kasszírozott előtte valami nagy tornát, meg vagy asszem 40 millát, tehát az apropó igazából ő volt, öreg meg csak mint stuff, a nemzet szakértője pókerben, és az istenért nem hagyta szóhoz jutni a gyereket e pozíciójából kifolyólag!:))
Én azt nem láttam, mármint a reggeli témát. De, a póker közvetítéseket mindig hallom a háttérből, de szerintem azt jól csinálja!!!!
Mondom én is, hogy abba patent a Gyuri bá, egy jelenség, és pozitív értelemben!
Az már vele van úgy egyben.
Annyira mint az Eurosporton az ifj. Knézi-Sipos páros a bringával.
süti beállítások módosítása