Blog ószeres, akinél nem tudhatod milyen vackokat találhatsz amik talán még valamire jók lehetnek.
Tehetség és eredetiség nélküli, esetleges témaválasztású és minőségű műfajpróbálgató bohóckodás, játék.
Ne vedd komolyan, akkor nem teszünk sok kárt egymásban!

Utolsó kommentek


Kacatvilág nagyobb térképen való megjelenítése

web tracker

2007.01.07. 09:39 bcyke blogberlo, aki ott sem volt

kétfarkú kutya valóságteremtő központ

Na még egyszer - meg majd még remélem sokszor, mert sokáig nyomják - erről az unalmas, szürke és fantáziátlan hétköznapi környezeteket és életet egy kis csodálkozásra, gondolkodásra, fejfelkapásra és mosolyra késztető projektről.

Kétfarkú kutya valóságteremtő központ

Ilyenek kellenének jó sokak!

Ide, ebbe a befülledt, hónalj szagú kültelki agrárugar vákumba. 

Akik/amik üdék,frissek, eredetiek.

És ami alegfontosabb, vidámak!

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kacatvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2726797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igen, én is bírom...csak annyi helyesbítés, hogy kéTfarkú, nem kék :-)
Köszi! Már ki is javítottam!
Hogyan nézhettem én eztet kék-nek két helyett szent meggyőződéssel????:-)))
Nekem is nagyon tetszik! Köszi a linket! "Állati", amit csinálnak!

Csacskamacka 2007.01.09. 10:16:51

Éljen a MKKP!
Nagyon jók! Már jó ideje figyeljük a honlapon keresztül a "működésüket". :-)))
Az elsők közt linkeltem be őket ... vajh miért ... :-)
Ismétlés az anyja, hogy egyre többen ismerjékmeg őket és viduljanak rajtuk mavo spori!:-))
Kellenek azért a hülye dolgok ;-) (Őszintén szólva, először én is kékfarkúnak olvastam.)
Azok kellenek csak igazán sbernadett!!!!:-))
Különben csúnyán sírva is fakadhatnánk az élet valós és véres komolyságán!
Meg az ostobaságain! De az a legkevesebb!
Meg és azt csipázom bennük is, meg úgy általában is a patent ilyen dolgokban, hogy jóval túlmutatnak a szimpla viccen, és sok inteligencia, meg mindenfajta érzékenység, interaktivitás, konstruktív és pozitív rámutatás van bennük a mindenféle környezetünkre.
De ugyan így kék az olyan cuccok is, amikről te reszeled a blogod!
Múltkor nézegettem és tetszett, valszeg odáig jutok be is teszem az ószeres üzletembe!:-))
süti beállítások módosítása